Zamień chaos wydatków w klarowną strategię negocjacyjną – praktycznie z SpendGuru
Zakupy są dziś pod coraz większą presją. Oczekuje się od nich nie tylko sprawnych negocjacji, ale też dostarczania wymiernej wartości biznesowej: kontroli kosztów, odporności na ryzyka i wsparcia strategii całej organizacji. W tym wszystkim punktem wyjścia są dane – a właściwie to, co potrafimy z nich zrobić.
I właśnie tutaj zaczyna się rola nowoczesnych narzędzi, takich jak SpendGuru – rozwiązania, które potrafi w kilka minut przełożyć surowe dane na konkretne wnioski i rekomendacje negocjacyjne.
Podczas warsztatu Rafał Gilatowski, Head of Digital w Profitii i SpendGuru, pokaże na realnych case studies, jak takie podejście działa w praktyce. Uczestnicy zobaczą m.in.:
- jak szybko zidentyfikować kategorie z największym potencjałem oszczędności,
- jak wykorzystać prognozowanie do lepszego planowania budżetów i kontraktów,
- jak sprawić, by dział zakupów miał mocne, liczbowe argumenty w rozmowach z dostawcami oraz dane do…”negocjacji wewnętrznych” z CFO czy zarządem.
Nie będzie to teoretyczny wykład, ale warsztat oparty na praktycznych przykładach, pokazujących, że digitalizacja zakupów nie musi być kosztownym, wieloletnim projektem. Czasem wystarczy odpowiednie narzędzie i umiejętność zadania właściwego pytania do danych, żeby w krótkim czasie wyciągnąć efekty mierzone w setkach tysięcy złotych.
Ten warsztat jest skierowany do wszystkich kupców, którzy chcą zobaczyć, jak można odciążyć codzienną pracę, podejmować lepsze decyzje i realnie zwiększyć wartość zakupów dla całej organizacji.