Top
Image Alt

FAQ

Co wyróżnia Positive Procurement od innych konferencji branżowych?

Positive Procurement oprócz zagadnień merytorycznych oferuje uczestnikom szereg atrakcji dodatkowych, takich jak procurement challenge – teambuilding zespołów zakupowych z elementami rywalizacji, wystawę sztuki managerów ds. zakupów, wykłady motywacyjne, praktyczne warsztaty.

Positive Procurement wyróżnia także nieformalny charakter spotkania – krawaty, garnitury i garsonki zachęcamy pozostawić w domu i wybrać strój business casual.

Niesamowita, pozytywna atmosfera Positive Procurement pozostawia wspomnienia na długo.

Co obejmuje bilet na Positive Procurement?

Bilet na Positive Procurement obejmuje udział we wszystkich prelekcjach, warsztatach, teambuidingu oraz spotkaniu wieczornym (zgodnie z zakupionym biletem).

Czy mogę dostać certyfikat potwierdzający uczestnictwo w Positive Procurement?

Tak, proszę napisać w „Uwagach” w formularzu rejestracyjnym lub na maila: [email protected]

Czy są dedykowane miejsca parkingowe dla uczestników Positive Procurement?

Nie, niestety nie ma dedykowanych miejsc. Zachęcamy skorzystać z komunikacji miejskiej, taksówek lub zostawić samochody na pobliskich ulicach.

Jak mogę się skontaktować z Organizatorami Positive Procurement?

Prosimy o kontakt przez maila: [email protected]

Jaki regulamin obowiązuje Uczestników Positive Procurement?

Regulamin, obowiązujący Uczestników Positive Procurement, jest dostępny tu.